Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ-STRATEGY CONSULTANT- ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ


Συμβουλών σε θέματα διαχείρισης

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Συμβουλών σε θέματα διαχείρισης είναι η πρακτική της να βοηθήσει τους οργανισμούς να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, κυρίως μέσα από την ανάλυση των υφιστάμενων οργανωτικών προβλημάτων και την ανάπτυξη των σχεδίων για βελτίωση. Οργανισμοί μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες των συμβούλων διαχείρισης για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της εξωτερικής κερδίζει (και πιθανώς αντικειμενική) συμβουλές και πρόσβαση σε εξειδικευμένη εμπειρία των συμβούλων.
Ως αποτέλεσμα της έκθεσης τους και τις σχέσεις με τις πολυάριθμες οργανώσεις, οι συμβουλευτικές εταιρείες, επίσης, λέγεται ότι είναι ενήμεροι της βιομηχανίας " βέλτιστες πρακτικές ", αν και η δυνατότητα μεταφοράς αυτών των πρακτικών από τον ένα οργανισμό στον άλλο μπορεί να περιορίζεται από την ιδιαιτερότητα της κατάστασης υπό εξέταση .
Συμβούλων μπορούν επίσης να παρέχουν οργανωτική διαχείριση αλλαγής βοήθεια, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων προπόνηση, η εφαρμογή της τεχνολογίας, την ανάπτυξη της στρατηγικής, ή βελτίωση των επιχειρησιακών υπηρεσιών. Σύμβουλοι Διαχείρισης φέρνουν συχνά τις δικές τους αποκλειστικές μεθοδολογίες ή πλαίσια για να καθοδηγήσει τον εντοπισμό των προβλημάτων, και να χρησιμεύσει ως βάση για τις συστάσεις για πιο αποτελεσματική και αποδοτική τρόπους για την εκτέλεση των καθηκόντων εργασίας.

Περιεχόμενα 

 [hide

Επεξεργασία ]Ιστορία

Συμβουλών σε θέματα διαχείρισης μεγάλωσε με την άνοδο της διαχείρισης ως μοναδικό πεδίο της μελέτης. Η πρώτη εταιρεία συμβούλων διαχείρισης ήταν η Arthur D. Little , που ιδρύθηκε το 1886 από τον καθηγητή του MIT με το ίδιο όνομα και ιδρύθηκε το 1909. [1] Αν και Arthur D. Little αργότερα έγινε μια γενική συμβουλών διαχείρισης, αρχικά ειδικεύεται στην τεχνική έρευνα. Booz Allen Hamilton ιδρύθηκε από τον Edwin G. Booz , απόφοιτος του Kellogg School of Management στο Πανεπιστήμιο Northwestern , το 1914, ως συμβουλών διαχείρισης και το πρώτο για να εξυπηρετήσει τόσο στη βιομηχανία όσο και τους πελάτες της κυβέρνησης.
Το πρώτο κύμα της ανάπτυξης στον κλάδο των συμβουλευτικών πυροδοτήθηκε από την Glass-Steagall Act Banking στη δεκαετία του 1930, και καθοδηγείται από τη ζήτηση για την παροχή συμβουλών σχετικά με τη χρηματοδότηση, τη στρατηγική και την οργάνωση. [2]Από το 1950 και μετά δεν συμβούλων επεκτείνει τις δραστηριότητές τους μόνο σημαντικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και άνοιξε γραφεία στην Ευρώπη και αργότερα στην Ασία και τη Νότια Αμερική. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, μια σειρά από νέες επιχειρήσεις παροχής διαχειριστικών συμβουλών που σχηματίζεται, φέρνοντας μια αυστηρή αναλυτική προσέγγιση στη μελέτη της διαχείρισης και στρατηγικής. Οι εργασίες που πραγματοποιούνται στο McKinsey , η Boston Consulting Group , AT Kearney , Booz Allen Hamilton, και το Harvard Business School, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και του 1970 ανέπτυξε τα εργαλεία και τις προσεγγίσεις που θα καθορίσει το νέο πεδίο της στρατηγικής διαχείρισης , θέτοντας τις βάσεις για πολλές εταιρείες παροχής συμβουλών σε ακολουθήσουν. Το 1983, η επιρροή του Harvard Business School για τη βιομηχανία συνεχίστηκε με την ίδρυση τουΟμίλου Monitor από έξι καθηγητές.
Ο κλάδος παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη στη δεκαετία του 1980 και του 1990, κερδίζοντας μεγάλη σημασία σε σχέση με το εθνικόακαθάριστο εγχώριο προϊόν . Το 1980 υπήρχαν μόνο πέντε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων με περισσότερους από 1.000 συμβούλους σε όλο τον κόσμο, ενώ από τη δεκαετία του 1990 υπήρχαν περισσότερες από τριάντα εταιρείες αυτού του μεγέθους. [3]
Μια προηγούμενη κύμα της ανάπτυξης στις αρχές της δεκαετίας του 1980 προήλθε από τη ζήτηση για τη στρατηγική και την οργάνωση συμβούλων. Το κύμα της ανάπτυξης στη δεκαετία του 1990 προήλθε τόσο από στρατηγική και συμβουλές για την τεχνολογία πληροφοριών. Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1980 οι μεγάλες λογιστικές εταιρείες εισήλθαν στο τμήμα IT Consulting. Ο τότε Big Οκτώ, τώρα Big Four , λογιστικές εταιρείες ( PricewaterhouseCoopers ? KPMG ? Ernst & Young ? Deloitte Touche Tohmatsu ) είχε προσφέρει πάντα τις συμβουλές εκτός από τις παραδοσιακές υπηρεσίες τους, αλλά από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και μετά, οι δραστηριότητες αυτές έγιναν όλο και πιο σημαντική σε σχέση με το ωρίμανση της αγοράς της λογιστικής και ελεγκτικής. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990 οι επιχειρήσεις αυτές είχαν ξεπεράσει τα παροχής υπηρεσιών με έμφαση στην εταιρική στρατηγική και την οργάνωση. Ενώ τρεις από τις τέσσερις μεγάλες διαιρείται νόμιμα τις διαφορετικές γραμμές εξυπηρέτησης μετά τα σκάνδαλα Enron και την επακόλουθη κατάρρευση της Arthur Andersen, είναι τώρα πίσω στην επιχείρηση παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Η βιομηχανία παρέμεινε στάσιμη το 2001 και να ανακάμψει μετά το 2003, με μια τρέχουσα τάση προς μια πιο σαφή κατάτμηση των επιχειρήσεων παροχής διαχειριστικών συμβουλών. Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις παροχής διαχειριστικών συμβουλών προσλαμβάνουν ενεργά κορυφή απόφοιτοι από Ivy League πανεπιστήμια, Ρόδος μελετητές [4] , και οι μαθητές από τα κορυφαία προγράμματα MBA [5] .

Επεξεργασία ]Λειτουργία

Οι λειτουργίες των συμβουλευτικών υπηρεσιών που συνήθως κατανέμονται σε οκτώ κατηγορίες εργασιών. [4] Σύμβουλοι μπορούν να λειτουργήσουν ως γέφυρες για την ενημέρωση και τη γνώση, και ότι οι εξωτερικές διαβουλεύσεις μπορούν να παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες γεφύρωση πιο οικονομικά από ό, τι οι επιχειρήσεις πελάτες τους. [5]
Marvin Bower , μακροχρόνια διευθυντής της McKinsey, ανέφερε τα οφέλη της εξωτερικότητας ενός συμβούλου, ότι έχουν μεταβληθεί εμπειρία έξω από την εταιρεία-πελάτη. [6]
Σύμβουλοι έχουν ειδικευτεί στα καθήκοντα που συνεπάγεται υψηλό κόστος των εσωτερικών συντονισμού για τους πελάτες, όπως η οργάνωση σε επίπεδο αλλαγών ή την εφαρμογή της τεχνολογίας των πληροφοριών. Επιπλέον, λόγω των οικονομιών κλίμακας , την εστίαση και την εμπειρία τους για τη συγκέντρωση πληροφοριών σε όλο τον κόσμο και μεταξύ των βιομηχανιών καθιστά τις πληροφορίες τους αναζήτηση λιγότερο δαπανηρή από ό, τι για τους πελάτες.

edit ]Μισθός

Μισθός Consulting κυμαίνεται από έτος σε έτος, θέση από την τοποθεσία, και μερικές φορές με ατομική ατόμου. Τοποθεσία είναι μια ιδιαίτερα σημαντική κινητήρια δύναμη της αποζημίωσης. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται παρακάτω είναι σειρές αποζημίωση του συμβούλου διαχείρισης (συμπεριλαμβανομένου του μισθού συν όλα τα επιδόματα) σε διάφορα επίπεδα από το τυπικό αμερικανικές επιχειρήσεις: [7] [8]
  • Πρώτο έτος των προπτυχιακών από: $ 60.000 - $ 100.000 USD
  • Πρώτο έτος από MBA, PhD, JD, ή MD: $ 140.000 - $ 200.000 USD
  • Δέσμευση διαχειριστής / Υπεύθυνη: $ 220.000 - $ 300.000 USD
  • Associate Principal / Senior επικεφαλής του έργου: $ 350.000 - $ 500.000 USD
  • Συνεργάτης / Κύριος: $ 500.000 - $ 850.000 USD
  • Ανώτερος συνεργάτης / Διευθυντής: $ 1.000.000 USD +

edit ]Προσεγγίσεις

Σε γενικές γραμμές διάφορες προσεγγίσεις για την παροχή συμβουλών μπορεί να θεωρηθεί ως βρίσκεται κάπου κατά μήκος ενός συνεχούς, με ένα «ειδικός» ή περιοριστική προσέγγιση στο ένα άκρο, και ενισχυτικός προσέγγιση στο άλλο. Στην προσέγγιση των εμπειρογνωμόνων, ο σύμβουλος αναλαμβάνει το ρόλο του εμπειρογνώμονα, και παρέχει συμβουλές των εμπειρογνωμόνων ή βοήθεια προς τον πελάτη, με, σε σύγκριση με το facilitative προσέγγιση, λιγότερες εισροές από, και λιγότερες συνεργασίες με τον πελάτη (ες).Με facilitative προσέγγιση, ο σύμβουλος εστιάζει σε συγκεκριμένες λιγότερο ή τεχνικές γνώσεις εμπειρογνωμόνων, και περισσότερο για τη διαδικασία της διαβούλευσης η ίδια. Λόγω αυτής της εστίασης σχετικά με τη διαδικασία, μια facilitative προσέγγιση είναι επίσης συχνά αναφέρεται ως «συμβουλευτική διαδικασία,« με Edgar Schein που θεωρείται το πιο γνωστό επαγγελματία. Οι συμβουλευτικές εταιρείες που αναφέρονται παραπάνω είναι πιο κοντά προς την προσέγγιση των εμπειρογνωμόνων του αυτό το συνεχές.
Πολλές εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων οργανώνονται σε μια δομή πίνακα, όπου «άξονα« ένα περιγράφει μια επιχειρηματική λειτουργία ή τον τύπο των συμβούλων: για παράδειγμα, τη στρατηγική, τη λειτουργία, την τεχνολογία, εκτελεστική ηγεσία, τη βελτίωση της διαδικασίας , διαχείριση ταλέντων, πωλήσεις, κλπ. Ο δεύτερος άξονας είναι μια έμφαση στη βιομηχανία: για παράδειγμα, το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο, το λιανικό εμπόριο, αυτοκίνητα. Μαζί, αυτά σχηματίζουν μία μήτρα, με συμβούλους καταλαμβάνουν μία ή περισσότερες «κύτταρα» στη μήτρα. Για παράδειγμα, ένας σύμβουλος μπορεί να ειδικεύονται σε επιχειρήσεις για κλάδο του λιανικού εμπορίου, και ένα άλλο μπορεί να επικεντρωθεί στη βελτίωση της διαδικασίας στην κατάντη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου.

edit ]Ειδίκευση

Συμβουλών σε θέματα διαχείρισης αναφέρεται γενικά στην παροχή των υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις, αλλά υπάρχουν πολλές ειδικότητες, όπως η διαβούλευση με την τεχνολογία πληροφοριών , συμβουλών ανθρώπινου δυναμικού , εικονική διαχείρισησυμβουλευτικών υπηρεσιών και άλλες, πολλές από τις οποίες επικαλύπτονται, και τα περισσότερα από τα οποία προσφέρονται από τις μεγαλύτερες εταιρείες συμβούλων διαφοροποιημένες. Τα λεγόμενα "boutique" συμβούλων, ωστόσο, είναι μικρότερες οργανώσεις εστιάζονται σε ένα ή μερικά μόνο, όπως σπεσιαλιτέ.
Η δεκαετία του 1990 είδε μια αύξηση σε ό, τι έχει ονομαστεί ένα «μέλλον με βάση προσέγγιση. Αυτό τόνισε γλώσσα και την ευθυγράμμιση των ανθρώπων μέσα σε μια οργάνωση σε ένα κοινό όραμα για το μέλλον της οργάνωσης, όπως ορίζεται από το βιβλίο «Τρεις Νόμους της Απόδοσης». Η βασική ιδέα εδώ είναι ότι ο τρόπος που οι άνθρωποι εκτελούν φαίνεται να συσχετίζονται με τον τρόπο που γίνεται κόσμος γι 'αυτούς, και ότι στο μέλλον θα μπορούσε να βασίζεται γλώσσα αλλάξουν τον τρόπο το μέλλον γίνεται πραγματικότητα για αυτούς. Οι αρχές αυτές απασχολούνται όλο και περισσότερο σε οργανώσεις που είχαν βιώσει μια μετάβαση στην αγορά ή τη συγχώνευση απαιτεί την ανάμιξη των δύο εταιρειών πολιτισμών. Ωστόσο, προς το τέλος της δεκαετίας του 1990 η προσέγγιση μειώθηκε λόγω της αντίληψης ότι η έννοια που περιγράφεται σε αυτό το βιβλίο δεν το έκανε πράξη στην προσφορά προστιθέμενης αξίας στους οργανισμούς.

επεξεργασία ]Η τρέχουσα κατάσταση της βιομηχανίας

Συμβουλών σε θέματα διαχείρισης έχει αυξηθεί γρήγορα, με ρυθμούς ανάπτυξης του κλάδου της που υπερβαίνει το 20% στη δεκαετία του 1980 και του 1990 ( [9] ) Ως υπηρεσία των επιχειρήσεων, τη διαβούλευση παραμένει εξαιρετικά συγκυριακή και συνδέεται με τους γενικούς οικονομικούς όρους. Ο κλάδος των συμβούλων συρρικνώθηκε κατά την περίοδο 2001-2003, αλλά αυξήθηκε σταθερά μέχρι την πρόσφατη οικονομική ύφεση το 2009. Από τότε, η αγορά έχει σταθεροποιηθεί.
Επί του παρόντος, υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι εταιρείες συμβούλων. Μεγάλη, διαφοροποιημένες οργανώσεις, μεσαίου μεγέθους εταιρείες συμβούλων διαχείρισης των επιχειρήσεων και μπουτίκ που έχουν επικεντρωθεί στους τομείς της παροχής συμβουλών εμπειρία σε συγκεκριμένους κλάδους, λειτουργικούς χώρους, τις τεχνολογίες, ή περιοχές του κόσμου.

edit ]Έσοδα μοντέλο

Παραδοσιακά, η βιομηχανία συμβουλευτικών χρεώνεται σε ένα χρόνο και τα υλικά βάσης, χρέωσης για τους συμβούλους του προσωπικού με βάση τις ώρες εργασίας καθώς και out-of-τσέπη δαπανών, όπως τα έξοδα ταξιδιού. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000, υπήρξε μια στροφή προς περισσότερο στα αποτελέσματα με βάση τις τιμές, είτε με σταθερά προσφορές για συγκεκριμένα παραδοτέα ή κάποια μορφή των αποτελεσμάτων με βάση τις τιμές στις οποίες η επιχείρηση θα πρέπει να καταβληθεί ένα μέρος της αξίας του παραδοθεί. Η τρέχουσα τάση φαίνεται να ευνοεί ένα υβριδικό με στοιχεία των σταθερών τιμών και καταμερισμού των κινδύνων τόσο από την εταιρεία συμβούλων και του πελάτη. παραπομπή που απαιτείται ]

edit ]Τάσεις

Η χρήση των συμβουλών σε θέματα διαχείρισης γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη σε μη επιχειρηματικούς τομείς συμπεριλαμβανομένου του δημόσιου τομέα? Όπως η ανάγκη για επαγγελματική και εξειδικευμένη υποστήριξη μεγαλώνει, άλλες βιομηχανίες, όπως η κυβέρνηση, ημι-κυβέρνηση και όχι-για-κερδοσκοπικοί οργανισμοί στρέφονται προς την ίδια διαχειριστικές αρχές που έχουν βοηθήσει τον ιδιωτικό τομέα για τα επόμενα χρόνια.
Μια βιομηχανία διαρθρωτική τάση που προέκυψε στις αρχές του 21ου αιώνα ήταν το spin-off ή το διαχωρισμό των μονάδων συμβούλων και λογιστικής των μεγάλων διαφοροποιημένες επαγγελματικές συμβουλευτικές εταιρείες και κυρίως Deloitte, Ernst & Young, KPMG και PwC. Για αυτές τις επιχειρήσεις, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του ως λογιστικές και ελεγκτικές εταιρείες, παροχής διαχειριστικών συμβουλών ήταν μια νέα επέκταση για την οργάνωσή τους. Αλλά μετά από μια σειρά από άκρως δημοσιότητα σκάνδαλα για τις λογιστικές πρακτικές, όπως το σκάνδαλο της Enron , οι επιχειρήσεις αυτές άρχισαν εκχώρηση της διαχείρισης συμβουλευτικές μονάδες τους, να συμμορφώνονται πιο εύκολα με το αυστηρότερο ρυθμιστικό έλεγχο που ακολούθησε. Σε ορισμένα μέρη του κόσμου, η τάση αυτή αντιστρέφεται τώρα όπου οι επιχειρήσεις είναι ραγδαία ανοικοδόμηση διαχείριση όπλα τους ως συμβούλων εταιρικών ιστοσελίδων τους καταδεικνύουν σαφώς.

επεξεργασία ]Άνοδος των εσωτερικών εταιρικών ομάδων συμβούλων

Προστέθηκε σε αυτές τις προσεγγίσεις είναι εταιρείες που θέτουν τις δικές τους εσωτερικές ομάδες συμβούλων, την πρόσληψησυμβούλων διαχείρισης εσωτερικών είτε μέσα από την εταιρεία ή από τους υπαλλήλους των εξωτερικών επιχειρήσεων ». Πολλές εταιρείες έχουν εσωτερικές ομάδες όσο το 25 με 30 συμβούλους πλήρους απασχόλησης.
Οι εσωτερικές συμβουλευτικές ομάδες συχνά σχηματίζονται γύρω από ένα αριθμό τομέων πρακτική, συνήθως οι εξής: οργανωτική ανάπτυξη, τη διαχείριση της διαδικασίας, της τεχνολογίας των πληροφοριών, υπηρεσίες σχεδιασμού, την κατάρτιση, και την ανάπτυξη.

Επεξεργασία ]Πλεονεκτήματα

Υπάρχουν πολλά πιθανά οφέλη για την εσωτερική απασχολούν συμβούλους:
  • Αν σωστή διαχείριση και την εξουσία, εσωτερικές ομάδες συμβούλων αξιολογούν την εμπλοκή σε έργα υπό το πρίσμα της στρατηγικής και τακτικής τους στόχους της εταιρείας.
  • Συχνά, η εσωτερική σύμβουλος απαιτεί λιγότερο χρόνο ράμπας για ένα έργο που οφείλεται στην εξοικείωση με την εταιρεία, και είναι σε θέση να καθοδηγήσει ένα έργο μέσα από την εφαρμογή - ένα βήμα που θα μπορούσε συχνά να είναι πολύ δαπανηρή, αν ένας εξωτερικός σύμβουλος χρησιμοποιήθηκαν.
  • Εσωτερική σχέση παρέχει ευκαιρίες για να κρατήσει ορισμένες ιδιωτικές εταιρικές πληροφορίες.
  • Είναι πιθανό ότι το κόστος του χρόνου και τα υλικά των εσωτερικών συμβούλων είναι σημαντικά μικρότερη από εξωτερικούς συμβούλους που λειτουργούν με την ίδια ιδιότητα.
  • Εσωτερικές θέσεις συμβούλων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσλαμβάνουν και να αναπτύξουν τις δυνατότητες ανώτερα στελέχη της οργάνωσης.
Σημείωση: Εταιρίες πρέπει να είναι συνειδητή και συνεπή με το πώς οι εσωτερικές δαπάνες για συμβούλους λογίζονται σε ένα έργο τόσο σε οργανωτικό επίπεδο και να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα του κόστους.
  • Εσωτερική σύμβουλοι μπορεί να είναι ειδικά προσαρμοσμένη είτε:
  1. Μόλυβδος εξωτερικές ομάδες έργο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, ή
  2. Πράξη όπως οργανωτική εμπειρογνώμονες θέμα «ενσωματωμένο» με εξωτερικές ομάδες συμβούλων, υπό την καθοδήγηση της οργανωτικής διαχείρισης.
Μια ομάδα των εσωτερικών σύμβουλοι μπορούν να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς και να συνεργαστεί με εξωτερικές εταιρείες συμβούλων. Αυτό θα εξασφαλίσει την καλύτερη παράδοση, ποιότητα, και συνολικά τις σχέσεις λειτουργίας.
Εξωτερικά οι επιχειρήσεις που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες έχουν προτεραιότητα σε διχοτόμηση. Η υγεία του εξωτερικού επιχείρηση είναι συνολικά πιο σημαντικό από ότι του πελάτη τους (αν και φυσικά η υγεία του πελάτη τους μπορεί να έχει άμεσο αντίκτυπο στην υγεία τη δική τους).

edit ]Μειονεκτήματα

  • Η εσωτερική σύμβουλος δεν μπορεί να φέρει την αντικειμενικότητα στη σχέση συμβουλευτικές ότι μια εξωτερική εταιρεία μπορεί.
  • Μια εσωτερική σύμβουλος, επίσης, δεν μπορεί να φέρει στο τραπέζι των βέλτιστων πρακτικών από άλλες εταιρείες. Ένας τρόπος για να μετριαστεί αυτό το ζήτημα είναι να προσλάβει εμπειρία στην ομάδα και / ή προληπτικά παρέχουν εκπαίδευση σε ποικίλες εσωτερικές συμβούλους.
  • Εσωτερική σύμβουλοι μπορούν να αντιμετωπίσουν την εταιρική πολιτική ακριβώς όπως και κάθε ομάδα σε έναν οργανισμό.
  • Σε περίπτωση που η βιομηχανία είναι ισχυρή συμβούλων και συμβούλων υψηλή αποζημίωση, μπορεί να είναι δύσκολο για την πρόσληψη των υποψηφίων.
  • Είναι συχνά δύσκολο να μετρηθεί με ακρίβεια το πραγματικό κόστος και τα οφέλη μιας εσωτερικής ομάδας συμβούλων.
  • Όταν η οικονομική χρόνοι γίνονται σκληροί, εσωτερικές ομάδες συμβούλων που δεν έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά την οικονομική αξία (κόστος σχέση με τα οφέλη) είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν τη μείωση του μεγέθους ή της αλλαγής.

edit ]σύμβουλοι κυβέρνηση

Η χρήση της παροχής διαχειριστικών συμβουλών σε κυβερνήσεις είναι διαδεδομένη σε πολλές χώρες, αλλά μπορεί να υπόκεινται σε παρανοήσεις και την επακόλουθη διαμάχη.

edit ]Ηνωμένες Πολιτείες

Στις ΗΠΑ, Computer Sciences Corporation "s Ομοσπονδιακή Practice Consulting, Booz Allen Hamilton, και Deloitte Consulting LLP, μεταξύ άλλων, έχουν δημιουργήσει ένα προφίλ για τη διαβούλευση εντός των δημοσίων οργανισμών και λειτουργιών.

edit ]Ηνωμένο Βασίλειο

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η χρήση εξωτερικών συμβούλων διαχείρισης εντός κυβέρνηση έχει ορισμένες φορές αμφιλεγόμενο λόγω των αντιλήψεων της μεταβλητής value for money. Από το 1997 έως το 2006, για παράδειγμα, η βρετανική κυβέρνηση φέρεται να πέρασε £ 20 δισεκατομμύρια για συμβούλους διαχείρισης, [10] εγείροντας ερωτήματα στη Βουλή των Κοινοτήτων ως προς τις αποδόσεις των επενδύσεων κατά την εν λόγω [11]
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει επίσης πειραματιστεί με την παροχή μακροπρόθεσμη χρήση τεχνικών συμβουλών διαχείρισης που προβλέπεται στο εσωτερικό, ιδιαίτερα στα υψηλής ζήτησης αρένες συμβούλων της τοπικής αυτοδιοίκησης και την Εθνική Υπηρεσία Υγείας ? η Τοπική Αυτοδιοίκηση Association 's Βελτίωση και του Οργανισμού Ανάπτυξης και η δημόσια υγεία Εθνική Ομάδες Στήριξης? δημιουργούνται τόσο θετικά σχόλια σε επίπεδα κόστους θεωρείται ένα κλάσμα του τι εξωτερική εμπορική είσοδο συμβούλων θα προκύπτουν.

edit ]Ινδία

Στην Ινδία , NabaRD Συμβουλευτικές Υπηρεσίες (NABCONS) παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα της γεωργίας, της αγροτικής ανάπτυξης και της διαχείρισης. Είναι η θυγατρική της Εθνικής Τράπεζας για τη Γεωργία και την Αγροτική Ανάπτυξη (NabaRD), η οποία είναι η κορυφή τράπεζα της χώρας σε σχέση με τη γεωργία και την αγροτική ανάπτυξη. NabaRD ανήκει από την κυβέρνηση της Ινδίας και της Κεντρικής Τράπεζας της Ινδίας. Γεωργία Finance Corporation Limited παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες κυρίως στις κυβερνήσεις και τα συναφή ιδρύματα.

Επεξεργασία ]Κριτική

Παρά την αυξανόμενη σταθερά έσοδα, συμβουλών διαχείρισης προσελκύει επίσης με συνέπεια ένα σημαντικό ποσό της κριτικής, τόσο από τους πελάτες όσο και από τους μελετητές διαχείρισης.
Οι σύμβουλοι διαχείρισης μερικές φορές επικρίθηκε για την κατάχρηση των τσιτάτο , εξάρτηση και διάδοση των μανίες διαχείρισης , και μια αποτυχία να αναπτύξουν σχέδια που είναι εκτελέσιμο από τον πελάτη. Μια σειρά από κρίσιμα βιβλία για συμβουλών σε θέματα διαχείρισης υποστηρίζουν ότι η αναντιστοιχία μεταξύ συμβουλές συμβουλών σε θέματα διαχείρισης και την ικανότητα των στελεχών της να δημιουργήσει πραγματικά την αλλαγή που πρότεινε οδηγεί σε σημαντικές ζημιές σε υφιστάμενες επιχειρήσεις. Στο βιβλίο εσφαλμένες συμβουλές του και την παγίδα Διαχείρισης, Chris Argyris πιστεύει ότι πολλές από τις συμβουλές που δόθηκε σήμερα έχει πραγματική αξία. Ωστόσο, μια προσεκτική εξέταση δείχνει ότι οι περισσότεροι συμβουλές που δίνονται σήμερα περιέχει κενά και ασυνέπειες που μπορεί να αποτρέψει θετικά αποτελέσματα στο μέλλον. [12]
Περισσότερες κακόφημες εταιρείες συμβούλων μερικές φορές κατηγορηθεί για την παράδοση κενές υποσχέσεις, παρά τις υψηλές αμοιβές, και χρεώνονται με "δηλώνοντας το προφανές" ή λείπει η εμπειρία πάνω στην οποία θα βασίσουν τις γνωμοδοτήσεις τους. Οι σύμβουλοι φέρνουν λίγες καινοτομίες, αντί να προσφέρουν γενικής και "προσυσκευασμένο" στρατηγικές και τα σχέδια που είναι άσχετες με το συγκεκριμένο θέμα του πελάτη. Μπορούν να αποτύχει να δώσει προτεραιότητα τις ευθύνες τους, θέτοντας το συμφέρον δικής τους επιχείρησης πριν από εκείνα των πελατών. [13]
Μια άλλη ανησυχία είναι η υπόσχεση των επιχειρήσεων για την παροχή συμβουλών σχετικά με τη βιωσιμότητα των αποτελεσμάτων. Στο τέλος της εμπλοκής μεταξύ του πελάτη και συμβουλευτικές εταιρείες, συχνά υπάρχει η προσδοκία ότι οι σύμβουλοι θα ελέγχει τα αποτελέσματα του σχεδίου για ένα χρονικό διάστημα για να εξασφαλιστεί ότι οι προσπάθειές τους είναι βιώσιμη. Παρά το γεγονός ότι η βιωσιμότητα προωθείται από ορισμένες συμβουλευτικές εταιρείες, είναι δύσκολο να εφαρμοστεί λόγω της αποσύνδεσης μεταξύ του πελάτη και συμβουλευτικές εταιρείες, μετά το έργο κλείνει.
Περαιτέρω επικρίσεις περιλαμβάνουν: αποσυναρμολόγηση της επιχείρησης (με την πυρκαγιά των εργαζομένων) σε μια κίνηση για να μειώσουν το κόστος, μόνο παρέχοντας αναλυτικές εκθέσεις, junior συμβούλους φόρτισης ανώτερους συντελεστές, μεταπώληση παρόμοιες αναφορές σε πολλούς πελάτες ως «εργασίες για λογαριασμό τρίτων", έλλειψη καινοτομίας, για τις ημέρες υπερβολικών δεν εργάστηκε, ταχύτητα στο κόστος της ποιότητας, αδιάφορη μεγάλες επιχειρήσεις και η έλλειψη (μικρό) εστίαση πελατών, η έλλειψη σαφήνειας των παραδοτέων σε συμβάσεις, δεν προσαρμογή συγκεκριμένα κριτήρια έκθεση της έρευνας και της μυστικότητας. [14]

edit ]Επαγγελματικά προσόντα

Υπάρχουν πολλά προσόντα που μπορούν να οδηγήσουν να γίνει ένας σύμβουλος διαχείρισης? Περιλαμβάνουν:

επεξεργασία ]Δείτε επίσης

edit ]Τομείς δράσης των συμβουλευτικών

επεξεργασία ]Σχετικά πολιτισμό

Επεξεργασία ]Αναφορές

  1. ^ "Βελανίδια διασποράς Oaks Αυτό μπορεί να αυξηθεί" . MIT Ινστιτούτο Αρχείων & Ειδικών . Ανακτήθηκε 9 Μαρτίου 2011.
  2. ^ Kipping, Μ. 2002. "Παγιδευμένος στο κύμα τους: την εξέλιξη των συμβούλων διαχείρισης," στο T. Clark και R. Fincham (επιμ.) Κρίσιμη Consulting:. Νέες προοπτικές για τη βιομηχανία συμβουλές διαχείρισης. Οξφόρδη: Blackwell, 28-49.
  3. ^ . Canback, Σ. 1998a Θεωρία Κόστους Συναλλαγών και Management Consulting: Γιατί Σύμβουλοι Διαχείρισης Υπάρχουν, έγγραφο εργασίας 9810002?. Henley Management College, Henley-on-Thames.
  4. ^ Turner, AN 1982. "Consulting είναι κάτι περισσότερο από την παροχή συμβουλών,« Harvard Business Review 60/5: 120-9.
  5. ^ Bessant, J., and Η. Rush 1995. "Χτίζοντας γέφυρες για την καινοτομία: ο ρόλος των συμβούλων στην μεταφορά τεχνολογίας,« Έρευνα Πολιτικής 24: 97-114.
  6. ^ Bower, Μ. 1982. Ο Will να διαχειριστεί. Νέα Υόρκη: McGraw-Hill.
  7. ^ [1]
  8. ^ [2] [3]
  9. ^ O'Mahoney 2010 [O'Mahoney, J. (2010) Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Διοίκησης. Oxford University Press]
  10. ^ Σύμβουλοι κοστίζουν δισεκατομμύρια μας - και για ποιο λόγο;
  11. ^ "κεντρικής κυβέρνησης" (PDF). Βρετανική Βουλή των Κοινοτήτων . Ανακτήθηκε 19/10/2007.
  12. ^ Αργύρης, Κρις. Εσφαλμένες συμβουλές και η παγίδα της Διοίκησης. New York: Oxford University Press, USA, 2000. Εκτύπωση.
  13. ^ "Consulting Management»; » .
  14. ^ Johann Hari: Η απάτη συμβουλών σε θέματα διαχείρισης

edit ]Περαιτέρω ανάγνωση

  • Christopher Δ. McKenna (2006) Νέος επάγγελμα του κόσμου:. Σύμβουλοι Διαχείρισης στον εικοστό αιώνα. Cambridge University Press.
  • Joe O'Mahoney (2006). Σύμβουλοι Επιχειρήσεων. Oxford University Press. Σύνδεση εδώ.

Επεξεργασία ]Εξωτερικές συνδέσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: